kaffebrus, blinddate & fuji.

Igår blev dagen helt upp och ner.

Dagen började med att lönen kom in, lönen försvann.. betalade räckningar, beställde lite saker till kameran som jag skrev i förgående inlägg..

Gör lite reklam ;) sakerna är köpta på kaffebrus.
 
Närbildslinser +1 +2 +3 +4  och +10. 249 kr. och sen en trådlös fjärrutlösare för 149 kr.

När Pontus kom hem skulle han köra mig och N till SofiA men jag tyckte han dröjde för länge att jag ställde in det.. Vår dejt har vi  jag ställt in hela veckan för att Pontus tog dröjt!. Så varje dag har det typ varit sms fram och tillbaka.. Kommer, kommer inte.. Kommer, kommer inte..

När klockan slog 20:00 var jag i stan och skulle träffa SofiE.. Sofie med Liam, som jag haft kontakt med från och till väldigt länge men vi har liksom aldrig träffats, fören igår då :).  Så hon och jag träffades på centralen sen gick vi till yellow Mellow????? Stavas? Skit samma- trevligt var det iallafall! Vi åt och sedan drack vi liite vuxendricka :). Bara sitta på en pub men en vän, dricka liten drink och sitta och snacka skit, utan man och barn :).. Lovely var det!.  Fick dock en jäkla huvudvärk redan när jag kom till puben så kvällen avslutades vid tolvslaget och jag tåg tåget hem.. Bultande huvud..

Vaknade i morse med fortfarande huvudvärk- man skulle kunna tro man var bakis men nix :).. Efter två alvedon+ och lite kärlek från sin sambo så försvann det onda och vi åkte och handla! 
När klockan slog " mitt på dagen" kom SofiA med Lilja och barnen lekte lite och vi mammor fika!.

Fick även ett samtal igår- utav min käraste vän.!. Hon hade väldigt goda nyheter att berätta för mig, vilket hon egentligen skulle säga personligen till mig då hon skulle komma igår men ställdes in pågrund av vädret!
Jag är himla glad för deras skull! Som jag tjatat på henne och frågat henne- när kommer bebis haha :).
Jag längtar tills det blir synligt så jag får fotografera min fina vän och hennes mage :). och sedan få se det här lilla grynet.:).. Det här paret har så mycket kärlek till varandra och är det perfekta paret , så fina människor som detta är kan ju inte barnet bli mer än sockersött!! <3

Jag har ju även en till vän som ska ha barn till sommaren så jag tycker det är riktigt roligt :). Och en bebis som kommer nästa månad också, så det blir massa bebisar som jag hoppas på att fotografera :) Älskar barnporrätt och behöver så många som möjligt att öva på :). Sen är jag bebisälskare också så jag är super glad :). Himla glad också att dessa fina två kompisar kan knippa igen tills jag fått mitt körkort så jag kan ta mig till dem och hälsa på :)  Bra jobbat tjejer! * skratt *

Nu är Pontus iväg och festar med en massa andra! Hoppas han har skoj och riktigt passar på att ha kul!! Inte så ofta vi går ut nu när man har barn!

Mina barn sover sen länge så jag tänkte krypa ner i soffan med lite gott jag hade köpt till mig och Hampus.. Vi skulle ha en mamma & son kväll, men han somnade i soffan så jag får mysa i ensamhet :). Skönt det med!

Någon som orkat läsa all text? :)

Aja, ha en trevligt fortsatt Lördag kväll!


Glömde:

Fujidirekt har HALVA PRISET på sina stora framkallningar nu!. Passa på!!!.


Format

Nytt pris: Tidigare pris:
20x30 5 kr 9 kr
30x45 15 kr 29 kr
40x60 35 kr 69 kr
50x75 45 kr 89 kr





Kommentarer
sofie - mamma till underbara Liam

tack för en trevlig kväll. Synd bara att du fick huvudvärk =) Vi tar igen det nästa gång ;)

2010-02-23 @ 10:50:07
URL: http://liampromsriadelsgard.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0