barndomsvän..

Idag har vi fullt upp! Ska snart åka in med barnen till malmö och sen kommer vi inte komma hem förens vid läggdags nästan!. Hoppas inte det blir så sent men man vet aldrig!.

Ska börja förmiddagen iallafall men att kolla efter smink till mig.. Vill ha en ny kajal penna!.

Sen vid elva tolv tiden ska jag träffa en gammal kompis :) Vi har inte träffats sen jag flyttade ifårn "vår gård"  1994! Så det är 16 år sen jag träffade henne sist! Helt galet! Vi var började vår vänskap då våra pappor spelade i samma fotbollslag och sedan flyttade dem till vår gård! Vi umgicks mycket på den tiden och nu hittade jag henne på facebook och nu ska vi träffas! Hon har fått en Neo som är 5 månader yngre än Hampus så vi ska åka till FUNHOUSE och prata av oss lite och barnen får leka! Ska bli skit kul och se om hon kommer ihåg några minnen från förr- för jag har massa minnen men jag är bra på att komma ihåg att sen jag var "liten" :).  

Sen efter vi träffat dem så ska jag åka till en annan stad och ska göra en sak där! Vad det är får ni se sen ;).

Nu ska jag byta en bajsblöja men vi syns ikväll! ;).


Kommentarer
Ida

Kolla på gård kanske?? =)

2010-02-25 @ 09:47:56
URL: http://idachristensson.blogg.se/
Anonym

Ha en underbar dag!

2010-02-25 @ 12:17:46
Malin & Tuva♥

Va mysigt.. =)

2010-02-26 @ 04:44:55
URL: http://malinstuvaluva.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0