Åter igen måndag!

Om helgen!

Fredag- gjorde inte ett piss på kvällen.. Blev ju storröj med kläder och barnens rum men på kvällen - nada!.

Lördag- Syrran kom på morgonen! Hon och jag åkte och handlade goda bullar :).
Åt frukost och sen packade vi resväskan, barn och hund och for från Pontus.. Han fick bli kvar hemma, men det hade han heller inget emot!  ( kan jag tänka mig- utan barn-fru och hund- lovely!. :))
Iallfall syrrans bil rullade hem till barnens mormor och morfar! Blev fika där och hämtade mitt försäkringspapper- åkte inom Ystad och lämnade in min älskade kamera! Förstår inte hur jag ska klara mig utan den i 3 VECKOR!!
En del av mitt hjärta är borta :).
Sen blev det hem igen, handling.. sjöng  och spelade gitar hero! Kvällen var skit jobbig med två pipiga barn. Natten kunde inte bli sämre.. Nathalie hade hosta exakt hela natten och Hampus spydde mellan 4-6.. sen vaknade vi vid nio och då var allt bra igen med lille hamp.. Jag var så trött så jag skulle kunna stå upp och sova!

Söndagen kom Manges mamma med sambo och hälsade när vi var hos syrran så jag gjorde hallonstänger! Sen blev det eftermiddag och bil med hund och barn åkte till mormor och morfar där vi mötte upp pontus och niklas som hade varit hemma och fixat med vårt tak.!
Vi är mycket tacksamma för att vi har sådan fin vän som Niklas som ställer upp!
Iallafall, Hamp ville stanna hos morfar så jag och pontus och Nathalie åkte hem tilll Niklas, Jessica och Leia och åt god pizza och god paj med glass :). Vid åtta tackade vi för oss och åkte och hämtade Dante och Hamp. Skönt var det att tiden inte var så sent när vi kom hem. Dock blev det sängen tidigt för mig för jag var så jäkla trött!
Nathalies hosta är så jobbig på natten att jag gav henne en liiiten dos medicin ( man får ju egentligen inte ge hostmedicin till barn under 2 år) - hon sov i allafall gott igenom hela natten och Hamp likaså- ja, och mamma med ;).

Nu på morgonen rinde Pontus samtiigt som väckarklockan.. Han berättade han han köpt EN BIL till mig :).
Vi var ute efter en v40 till mig och Pontus arbetskompis skulle just sälja sin jätte billigt så Pontus slog till!
Kan ju inte bli bättre ;). Så nu ska jag ansöka om körkortstillstånd och efter det så ska vi gå en kurs!.

Nu ska jag börja plugga! Fick böckerna utav syrran + en sådan cd skriva som nu ska installeras!

Först ta hand om tvätten- sen plugga! Så ser min dag ut idag!!..

Får inte glömma- läsa lite bloggar med :).


Kommentarer
Ida o Melvin

Gud va kul!! nui blir du säkert ännu mer motiverad när du har en bil=)

Usch inte kul med sjuka barn! melvin är oxå dålig här hemma!!

Kram!

2010-02-08 @ 09:47:40
URL: http://idachristensson.blogg.se/
Alex

Rackarns vad rolig läsning!!!

Kör så de ryker ;D

2010-02-08 @ 19:20:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0