Julemys

Idag skulle jag på utvecklingssamtal för Nathalie. Vaknade strax efter åtta och fick skotta så jag kunde öppna garage portarna. Körde till dagis fast vägen inte var den bäste. Tänkte om jag kom fram till dagis utan att sätta oss i snön skulle jag ta en annan väg hem. Kom fram till dagis och hade mötet , även skulle dagis ha drop-in julpussel på eftermiddagen. Men när kl halv 11 betänker jag för att köra direkt hem med barnen istället för att lämna dem där. Tror n inte på parkeringen vid dagis sätter jag mig! Åh så arg man blir och säger till bilen- snällla snällla kom loss..kom igen då bilen. Men nej jag satt fast i en sten! En stor jäkla sten! Dem kom en snäll man och hjälpte mig som sedan frågade en byggare om hjälp och med deras hjälp kom jag loss! Så Gud om du läser min blogg - skänk dessa två män något fint i år! Ja hem kom vi och nu låter jag bilen stå så länge det går. Vädret har dessutom blivit sämre. Jag skulle på en jobb intervju i morgon men vi sa att om det kom snö idag fick vi ställa in det så jag hoppas vi kan boka en ny tid nästa vecka. Dessutom ringde det en idag , en mellanhandsperson så jag hoppas den andra ringer och vill ha en intervju med mig för detta jobb vill jag ha. Så bra på alla sätt och vis- som det ser ut nu. Tycker det kan bli min tur nu att få ett jobb! :) Snart dags för julkalender och öppna alla chokladkalendrarna :) sen är det bok och säng för barnen och Pontus och jag ska mysa med glögg och pepparkakor framför brassan och julmusik. Imorgon ska jag kolla över dopbilderna för ellys dop som var i lördags :). Och nästa vecka har jag minst en fotosession som redan är bokad. Sen nästa vecka därpå har jag en ny barndagsfotografering :) Himla kul att det börjar komma in allt mer :) Ja såg våran dag ut :)


Kommentarer
elin (pontus kusin)

Hej igen.

Men dom kan aldrig tvinga dig att behålla abonnemanget egentligen eftersom tjänsten du köpt inte fungerar som de lovar. Men om du betalar mobilen geonom abonnemanget så vet jag ju inte hur det funkar. Kan du inte sälja mobilen då? Så tråkigt att ha saker liggande och behöva betala men inte kunna använda

2010-12-03 @ 19:20:00
URL: http://twiistedme.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0