Tjänster

Någon som är intresserad av att bli fotograferad i studio för ett rimligt pris? Jag behöver fler bilder till min portfolio och större erfarenhet. Det är en hobbyverksamhet och inte min huvudsakliga inkomstkälla - just därför kan jag erbjuda lägre priser. Jag fotograferar porträtt, djur, barn/bebisar, familj, graviditet. Jag har ett fast pris och bilderna ges på en cdskiva ca 5 dagar efter fotograferingen. Kan även komma till er med studion men då tillkommer milersättning. Är du/ni intresserad - hör av er [email protected] mvh Diana


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0