Saras goda middag

kycklingbitar ( man kan köpa fryst kycklingfile och koka/steka upp i mindre bitar) 5 dl lätt cream fresch 1 påse taco krydda 1 pkt feta ost ( delas i bitar) blanda allt och lägg tunt i en form.. 20 min på 225 grader. serveras med ris och sallad Riktigt gott! Detta bjöd sara på igår när vi var där och hälsade på! Amanda hade blivit så stor! Tiden går fort när dem är så små! Idag städade jag bilen, med hjälp av barnen. Sedan körde vi och tvätta den och sen begav vi oss till syrran då hon skullle passa dem då jag hade tid hos tandläkaren. Jag har två hål som ska rotfyllas och kalaset kommer kosta 19 000 kr med fk går in och betalar 7 000 så jag skulle betala något på 11 000 kr. jippie va? varför är tandläkaren så dyr för?? börjar lagningen på onsdag och ska dit SEX gånger innan det är klart!! BLÄ! får skylla mig själv som inte varit hos tandläkaren på många år- jag som inte hade hål innan när jag skötte tandläkarbesökena! Kul at jag fick föresten mail angående fotograferingen :) det var väldigt kul :) På lördag är det bröllopsfotografering :) :) MITT FÖRSTA faktiskt. Är redan nervös haha :) annars så har syrran och jag och barnen shoppat idag. storhandlade också. handlade bakgrunder till studion också :) Ska vänta tills pontus kommer hem sen tänkte jag ta med mig hampus ut och fotografera honom-vet ett speciellt tema eller så tar vi det i morgon bitti.. I morgon fredag under dagen kommer farmor och faster hit och sen tänkte jag köra till kyrkan och kolla lite. ja det är vad dagen har att erbjuda i morgon! Ingen som vil köpa en volvo 960? Hojta till isåfall :) jag ska byta bil! godnatt- ps fler bilder kommer i morgon på den gravide


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0