ordlöst

-Sitter och tittar på " välkommen hem".. hemskt.. mamman miste sin man i cancer och sedan sin mamma kort därefter ..
man ska vara tacksam att man har sina käraste i livet..

och visa att dem är värdefulla...

sitter och funderar på vad jag ska hitta på för något till Pontus.. visa min tacksamhet för honon,  han har ställt upp på mycket den senaste tiden för mig...   jag vill hitta på något speciellt, får fundera på vad det skulle kunna vara...


Annars så har svärfar och gammelfarmor varit här idag och gjort så fint i trädgården :) Inger är så duktig med blommor och trädgård- det är tur vi har henne! :).

Annars så har barnen varit på dagis idag 9-14.. ätit och nathalie tog en sovtur :) I morgon är det samma tid och sen nästa vecka är det tisdag till torsdag som gäller.
Så i morgon kommer nog Sofia med Lilja och Alva.. Tradigt att jag inte hinner få min bakgrund annars kunde dem fått testa studion! Det får bli en annan gång!

Sen på lördag är det Släktträff som gäller.. då tänkte jag fylla mitt kameraminne ;)

nej nu ska jag se slutet på välkommen hem och sitta och sakna min sambo som jobbar extra...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0