ny skärm

Blev så besviken i förgår när jag hade "redigerat" mina bilder och dem såg bra ut på min dator och sen dagen efter tittar jag på den bärbara och färgerna var så dåliga. alla bilder hade blivit rent för ljusa.

Skärmen vi hade hade några år bakom sig, en sån där tjock och liten sak.. Så igår fick den gamle bli begravd och en ny liten goding kom in! Känns som en helt ny dator man har haha :)


Så nu finns denna lilla sak hemma hos oss, eller ja ute i studion!


Nog om det. Idag har jag storstädat, dammat, tvätat golv, vattnat blommor mm. sen när det var färdigt kom jag på att baka.. så jag och barnen bakade- makalösa. kakor som är så goda!
Barnens farfar kom med leverans till Pontus och kom in på kopp kaffe och fick provtesta mina kakor som fick bra betyg :)

Annars så har jag nu städat igen och precis lagt nathalie för en timme.

Funderar på att gå till studion och kolla bildera som togs på Nicke och Molle igår. Publicera upp dem här och på fejjan.

I morgon åker Jonas hem och på kvällen blir det graviditetsfoton i studion :)


Ja det var väl allt för nu! vi ses!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0