Mobilinlägg

Så nu har jag fått en ny mobil av min käre sambo :-) jag kan göra allt med den :-) surfa. Msn. Hotmail. Facebook och till och med skriva blogg :-) . Idag började morgonen med att vi gick upp tidigt för att åka ner till morfar och kolla så stora cementbilen. Men vi kom försent. Sen åkte vi hem och åt frukost och nu sitter hampus och tittar så sjöjungfru och nathalie sitter med mig. Både tvätt och diskmaskinen rullar! Sen vid tolv kör vi till höör till våra vänner!. Pontus jobbar till sent ikväll. Vi kanske hörs senare :-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0