inte som man lovat

Lovade ju lite bilder igår men vårt internet tog slut så det sket sig =) Har just varit och ladddat på så nu kan vi surfa ytterliggare 1 månad :). Sitter ju på den bärbara nu så jag ska testa köra in det mobila bredbandet ute i stugan där min dator är och se om jag kan få in lite bilder till er.

Annars bjuder dagen på Johanna museumet och sen i eftermiddag är vi bortbjudna på middag hos svärföräldrarna!


Sofie- Visst får vi träffas snart, Hampus åker bort nästa vecka- inte så kul för liam då så vad sägs om en träff efter han kommit hem igen? Jo han är blöjfri sen långt tillbaka nu men visst kan olyckor fortfarande inträffa, att han inte hinner få av byxorna eller så , dock har ingen pinsam olycka ute skett än :)


Ja bilder kommmer om någon timme :)

Hej så länge!


Kommentarer
Ida o Melvin

ja lite olycker får de ju hända=)



Får komma ut till ert nya en dag o titta=)



Du, om du har tid o ork, så får du jätte gärna pyssla lite med min design=)



kramar!

2010-08-09 @ 09:20:18
URL: http://idachristensson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0