Hej då min gullunge!

Igår var det söndag- Dagen då Hampus skulle åka på semester med farmor.

Farmor hade planerat sen innan att dem skulle åka på semester i sverige. Campa och bo i tält. Åka till high caparal, fiska, rida, bada, och sen avsluta färden hem på halmstads äventyrsland.

Så igår kom farmor och hämtade Hampus. Som vi saknar vår lilla prins här hemma! Bara för att han inte är hemma så vill man pussa extra på han <3. Men han har det bra på sin semester :)
Och ibland behöver barnen ha semester från mamma och pappa också  :)

Igår landade dem i osby och har sovit i tält i natt. En väldigt kraftig blåst men Hampus hade sovit gott igenom natten... hihi hampe sovit ute i natt.. usch- inget jag gillar :) tur jag inte är med ;).
Ni fiskade dem och sen skulle dem vidare till Brio museumet.



Jag och Nathalie är hemma. Pontus sålde hans bil i helgen så han fick ta min tills vi köpt en ny till han. Så idag ska jag iväg på ett ärrende och syrran kommer och passar Nathalie!

Tror jag ska in i min lilla gässtuga och fixa lite! Tar med mig internet in dit så ska ni få se lite bildet!


Nu ska vi klä på oss! Hej så länge!


Kommentarer
Sara

Hej gumman! Tack för en trevlig fika igår. Ni har köpt ett jättefint hus! Kram Sara



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0