Då var man hela 26 år.

Igår var det min födelsedag :) Så på dagen var det lite städning och inhandling då vi fick lite gäster igårkväll..

Idag blir det städnning i det gamla huset för i morgon tar den nya ägaren över.. Det ska bli skönt att lämna ifrån sig nyklarna och inte behöver tänka på det mer. Allt är färdigt här i stort sett. Endast en karton kvar som ska upp!

Pontus är tillbaka på sitt jobb efter sin semester + föräldrarledighet.

Nu ska vi äta frukost och sen ska jag gå en runda med Kameran och fota lite saker som ska ut på blocket! Sen drar jag och bilen tlll Höör! Barnens farmor kommer hit och leker lite med barnen, barnen ska vara glada som har såna fina mor och far föräldrar! <3 vi bor ju så mycket närmare allihopa nu!  Hur kunde vi bostätta oss i Höör?? :)


ps- bilder på huset har jag lagt upp på min facebook! Kommer nog bilder här också.. Ska se om om jag får igång min dator ute i den blivande fotostudion och fixa lite bilder!

Nej nu säger jag hejadå! Hörs ikväll!


Kommentarer
nyfiken läsare

Grattis!

2010-08-02 @ 11:09:59
sofie & Liam

Hade du en fin födelsedag? =) snart måste vi ta o ses. hoppas ni trivs i nya huset :D

2010-08-03 @ 13:06:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0