Underbara påsk

Så då har halva påsken gått.. Bara påskdag kvar i morgon... Gillar alla sådana där högtiden- helgdagar, helgfirande.. Speciellt nu när man har barn själv.. Jag tycker det är så kul att barnen får träffa sina närmaste släkt då. mormor ,morfar,moster, morbror ,farmor ,farfar ,faster gammle mormor marianne gamle mormor anita och gammelfarmor inger.  jag vill att dem ska ha en nära relation.. Precis som jag har/hade med min mormor och morfar!

och det har vi lyckats med denna påsk att träffa alla, eller inte morbror =/ men nu när han har körkort kan han komma en dag.

Torsdag- skärtorsdag. dagen spenderades hos MIN mormor. barnen fick påskgodis som innehöll godis i båda sen fick hamp även en bil och nathalie fick då strumpor + varsin påskhare ( chocklad)

fredagen- då tog vi det bara lugnt. ?

lördag- påskafton. morgonen började hos syrran där hennes killes familj också var. påskäggen bestod av MYCKET GODIS!! så där blev det stopp! inget mer godis.
jag och pontus gav dem också godis men gömde det då det blev för mycket.
Hampus struntar i maten och bara äter sig mätt på godis.
Sen åkte vi till mormor och morfar. Hamp åkte fyrhjuling :)

  det gillades ;)

dem skulle också fått påskgodis utav mormor och morfar men byttes ut till pengar istället!

söndag- idag kom farmor med ett skrivbord till hamp som faster vicki haft! skit fräckt! bild kommer i morgon.. ett gammalt och äldre  modell men tufft :).
Hamp fick även i påskpresent- skrivbordsunderlag i spiderman+ block + krittor och lilla nathalie fick klänning + hårklämmor!
sen storstäddade pontus och jag! Blir så mycket roligare när man hjälps åt!

Så nu är det söndag kväll.. kl 20 och båda barn sover.. så nu blir det mys :)

I morgon väntas påskmiddag hos farmor, farfar och faster och även anita och inger kommer :) .



Kommentarer
Kerstin

Gud vad jag känner igen dom bilderna ha ha det är inte så du har varit inne på min blogg skratt .

Ska vi se vad det blir för väder nästa helg ??? Kanske ut och fota då ???? Det gör ju inget att bönan är med då :-)

Hälsningar mamma/mormor

2010-04-04 @ 20:48:44
URL: http://www.kerstinfoto.dinstudio.se
Pernilla

Glad påsk =). Hoppas ni har haft en super trevlig helg. Får snart träffas igen =). Många kramar

2010-04-04 @ 21:06:15
URL: http://pernillaagrenn.blogg.se/
Emelie

Ja, lillebror ska ha halva rummet sen när han är stor nog att sova själv :) Nu till en början med så ska vi ha hans skötbord där inne bara :)



Jag vet hur svårt det kan vara att bli gravid, vi försökte ju i 2½ år innan vi lyckades.

2010-04-04 @ 21:16:38
URL: http://familjenbrocka.blogg.se/livet
Malin & Tuva♥

lästa på fb att nathalie börjar på dagis idag.. de kommer nog gå skit bra. då ska el har du börjat jobba nu då el?? Tråkigt.. hihi jag längtar inte till de e min tur att börja jobba igen =( kramis

2010-04-06 @ 09:04:08
URL: http://malinstuvaluva.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0