shoppingdag- tisdag

idag efter inskolningen ( som ni också kan läsa om- kolla ner) så åkte vi in till stan för att uttöka nathalies gadrob lite. En vårjacka behövdes då hennes nu gamla får bli dagis jacka.


I morgon är det dagisdag nr 2. och efter det kommer Lilja och liljas lillasyster-- beeeeeeeebbbbbiiiiissss :)- gissa om jag kommer bli bebissjuk?!! Ska fråga om jag får ta ett litet foto på henne så ni får se på bebissnuttefoto :)
Jag kanske ska tilllägga att jag älskar bebisar?


och i nästa vecka ska min bäste vän på ultraljud! sen kommer jag ha utsikt efter alla söta bebiskläder :)



Godnatt gott folk!


Kommentarer
Eva med Neo

gillade jackan skarp på nattis =)

2010-04-06 @ 22:28:25
URL: http://underbaraneo.blogg.se/
Marih

Sicken liten sötis...säg till när ni har tid med oss i lekparken nån dag ;o)



KramMarie o Amanda

2010-04-07 @ 08:23:49
URL: http://familiaberglund.blogg.se/
sofie - mamma till underbara Liam

Sååååå söta klder!! Förlååt, förlåt för jag jag inte hörde av mig!! Hade totalt hjärnsläpp, jag blev inringd på jobbet och var där enda till kl 18... :(

Men snaaaaart måste vi ses!! kram

2010-04-07 @ 10:27:13
URL: http://liampromsriadelsgard.blogg.se/
stolta farmor

herrejisses va du handlat,finns det sötare barn än mina barnbarn.

kram till er alla,farmor

2010-04-07 @ 11:39:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0