inga bullar..

Igår bakade Hampus och jag...det var inte alls lätt att baka solskensbullar att jag inte lägger ut några bilder på det.. Dem såg förjävla ut!

Degen jäste alldedes för länge då jag hade först hade glömt köpa vaniljpulvret så det fick bli affären igen. Sen hade  jag glömt bakålåtspapper att det fick bli affären 2 ggr under jästiden... Så jästiden blev typ 3 ggr så lång så ja- det blev "pannkaka" av allt.

Nu håller jag på att lägga in alla bilderna från tivlolit idag som sedan kommer upp på bloggen :)



Kommentarer
Emelie

Anna & Appel bor på Annestad så där såg du rätt :)

2010-04-17 @ 18:22:26
URL: http://familjenbrocka.blogg.se/livet


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0