bebiskräk- gärna för mig!

Idag har vi haft besök. Föresten så gick nathalies inskolning kanon även idag.. Bara i morgon också sen kommer provet på fredag :)

Ja idag har vi haft Sofia, Dick, Lilja och Alva här! Inte hållt en bebis på 1 år så när Dick lämnade över Alva till mig så blev man ju lita nervös men så kul det är.. sån speciell känsla att hålla en nyfödd.. Lite kräk fick man på sig men jag är lika glad för det :)

jag längtar verkligen till dagen jag blir moster.. Kommer blir världens stoltaste moster!
shoppa, skäma bort, mysa, låna :)
Men än får jag nöja mig med kompis barn och det är inte fy skam det heller :)

jag sitter på Hm´s rea sidor spanar på babyavdelningen :)  och det var bra jag gjorde det för jag köpte ju ny jacka till natha igår. den gamle skulle hon ha på dagis men när vi ska ta på jackan i morse hade den gått sönder utan jag märkt det! Så nu såg jag på rean på HM att en jacka fanns - samma som den gamle men annan färg och mönster+ vårjacka istället för 129kr så den kammade vi hem nyss!

Pernilla ska på ul nästa vecka .Jag tror hon väntar en pojk och har redan döpt bebisen- urban hahaha så fult men så roligt :). Hoppas jag vet därefter vilken avdelning man ska titta på när det ändå är rea och billigt.


nä nu ska jag laga mat!!




Kommentarer
Pernilla

Hahaha ja Urban =). Ska bli spännande på ul nästa vecka =). Kram

2010-04-07 @ 20:48:41
URL: http://pernillaagrenn.blogg.se/
Såååfia!

Fina bilder! Vi tackar för idag! :)

2010-04-07 @ 21:37:20
URL: http://sebra.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0