söndag- världens tråkigaste dag!

ja det tycker jag i allafall att det är! Dem flesta affärer har stängt, eller inte öppet så länge, det är ingen kul shopping dag i heller, förutom om det hade varit ikea förstås :)  jag älskar Ikea! 

Iallfall så har jag spenderat mina pengar så jag kan inte shoppa =(  får vänta 2 veckor tills pengarna trillar in igen och då ska det inskaffas en ny soffa :)

Ektorp, en trea och en tvåa hade vi tänkt oss, vilken färg det har vi inte bestämt oss för!!  + tvbänk och soffbord + färg på väggarna!  ja jag längtar iallafall till löning :)

Vad som annars hänt i veckan, onsdags var vi hos Eva och neo- bilder finns på bilddagboken!


torsdags, skulle vi in och träffa marine men vädret var skit så jag målade trappan och listerna i matsalen!
fredag- målade jag nathalies rum från rosa, till grått och det blev då hampus rum! nathalie får stå ut med grönt rum- men tjejer kan väl ha grönt : )
Tänkte måla lite blommor/ shabloner på hennes väggar så det blir lite mer tjejigt :)

  hampes rum

 nathalies rum.
Lördag jobbade jag och sen var det kalas hos min kusin som blev 20 år! Mamma tog lite bilder på oss som jag sedan ska lägga in!.

Och idag är det då en sketen vanlig söndag då man undrar vad man ska hitta på.. Förutom att gå och veckohandla hade jag tänkt!
Pontus är med Niklas och gör något- får antagligen med sig möblerna hem som vi ska ha i matsalen? * hoppas * ska bli kul att få ordning helt på matsalen :)

Ja det var nog allt för idag!
Ha det så gott!



Kommentarer
Gissa vem =)

Men hallå jag vill se bilder nuuuuuu =).

2009-09-06 @ 19:21:48
URL: http://kerstinfoto.dinstudio.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0