Min mormor har fått lägenhetsplats :)

Ni som läst min blogg flittligt vet ju om att min mormor inte bor i sin egen lägenhet. Där har hon inte bott sen i februari- hon har pendlat mellan sjukhus och kortidshem, sin egna lägenhet kommer hon aldrig hem till då hon inte klarar sig själv.  Så nyss ringde mamma och sa att mormor har fått plats på ett vårdberoende! Alltså eget rum men ändå service precis som hon bor nu men här får hon ha sina egna saker, egna tavlor uppe och egen telefon på rummet! Det blir mer hemmakänsla då och man kan komma och gå precis som man själv vill!.
Hon bor på kortidshem men på andra våningen är det vårdberoende!  Det blir jätte bra till min mormor :) .


Annars så är det lugnt idag. Orkar inte göra så mycket idag..  Får komma på vad vi ska ha till middag idag.. Några ideer?!

Pontus blev fäst vid min egna designande tatuering igår så han vill med ha den men han vet inte vart.. Får syna hans kropp sen när han kommer hem så man kan se en ledg plats :) Han är ju ganska tatuerad den killen!.

Ja det var allt för idag! Ska ta lite bilder sen på nathis- hon växer så det knackar!.  SEX tänder har hon nu! :)



Kommentarer
Eva och Neo

tsss, leta själv tant.. hahaha

2009-09-14 @ 13:15:28
URL: http://underbaravitre.blogg.se/
Nyfiken läsare

Vad bra för din mormor!



Mattips kan du få massor av! Men senaste dagarna har vi ätit köttfärspaj,

fläskfilé med kantarellsås,

tagliatelle med kycklingröra,

lasagne,

lax med sötpotatis!

Hoppas du kommer på nåt gott!

2009-09-14 @ 13:43:50
sofie & liam

så bra för din mormor =)

2009-09-15 @ 08:29:42
URL: http://liampromsriadelsgard.blogg.se/
sofie & liam

Jag gillade pudert bättre. Det blev mer slätt & inte så kladdigt & flottigt ;)

2009-09-15 @ 08:31:29
URL: http://liampromsriadelsgard.blogg.se/
Eva och Neo

ja ge mig pisk massor utav pisk, helst med en rosa piska!

2009-09-15 @ 09:10:35
URL: http://underbaravitre.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0