flickträff!

Måste bara sätta in denna bilden.
Dessa tjejer ska jag träffa inom kort!
Till vänster - Eva- henne ska jag träffa i morgon, mumsa frukost och shoppa på ikea.
I mitten Alexandra som jag träffa den 26! Ska bli skoj!.
Och till höger- hon som pekar! Syrran min som jag ska träffa i morgon också!
Ska åka till syrran i morgon utan man och barn! Ta några drinkar och spela gitarr hero och sjunga så huset skakar :) hennes man är bort så det blir tjejkväll :).
(bild: två år gammal då syrran fyllde 20 år)



Och en annan sak jag med vill berätta är att ytterliggare en vän till mig dem har nyligen bestämt sig för att skaffa barn och det är ju väldigt kul att fler i vår vännerkrets skaffar barn :)
Nu ska vi ta och gå handla lite blöjor!.
Hejsvejs!


Kommentarer
Alex

Ojojoj de va en härlig kväll de där ;P

Snart ses vi japps :D

2009-09-17 @ 18:19:11
Anonym

Håller med Alex om det var en trevlig kväll. :D

2009-09-17 @ 19:58:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0