crazy duck!


Börjar dagens inlägg med ett foto på en anka!.
Igår hade jag så himla kul! Och jag önskade att jag hade min nya mobil med mig! Eva blev jagad av ankorna :).
Ska berätta lite bättre- igår träffade jag och mina små hjärtan eva och hennes hjärta och skulle mata ankorna! E hade köpt 3 stora bröd och Hampus och jag började mata ankorna medans Neo ville ha lite mat först!
Ankmatningen gick ganska bra förutom att dem där jäkla fiskmåsarna kom! Och jag hatar dem! Ibland kan man ge dem mat och som tack blir man nerskiten!  men det hände inte igår eftersom jag försökte skrämma bort dem så dem fina änderna kunde få i sig lite mat!.

Sen gick vi vidare och rätt som det var så kom det flygande ankor mot oss! Dem hade sett bröden och blev väldigt ivriga.  När vi försökte gå därifrån kom dem fint gående bakom oss!.  Sen började den galna kvinnan  (eva då alltså) kastar bröd EFTER oss! Vi började springa och där sprang ankorna efter oss! Tyckte inte alls det var så kul- skulle verkligen ha haft en kamera med oss :).
Det blir mycket videobloggar här sen i bloggen så ni får se hur tokig den där eva kan vara :).
Eller som mina barn tex!
Hampus kom iförgår med hela huvdet smörjt av något.. visste inte om det var tvål eller magarin.. Hittade sedan magarinpaketet.. Han blev ganska len i ansiktet så ni som vill få len hy, testa magarin! :)


Sitter och lyssnar på Matchbox 20- ett band-  en person fick mig att lyssna på. Dem är faktiskt väldigt bra tycker jag!. Att städa till eller tex nu att sitta vid datorn och skriva blogg. 
Hade jag haft körkort hade den spelats mycket i min bil :) .

Idag är det tvättedag!
 Tänkte hänga ut tvätt och se om den blir torr ute fast det inte är sommarvärme, solen är ju framme..

Igår var vi inne hos takwa och jag visade upp min blivande tatuering! Så nästa vecka ska jag sitta och lida i en stol ;) 
precis vid kotorna ska den sitta mmmm härligt!. *not* 
Sedan kom jag på en till tatuering jag vill ha.. På benet, där nere, två kinatecken som står för mina syskon! 

Ni får ha en toppen dag i dag! Nu ska jag se våra bästa år!





 



Kommentarer
Eva och Neo

Du är tokig gumman, som jag skrattat (fast tyst, Neo sover) och tårarna dom rinner. MAGAD liksom!



När jag kom hem så såg jag att jag hade haft min kamera med mig hela tiden och kunde ha filmat det hela, så det får bli en favorit i repris nästa vecka eller nått.. ;D Eller så får vi jaga in ankorna på IKEA och göra det hela ÄNNU ROLIGARE. Vad tycks om mitt fina förslag?



PS: Nä min bror liknar brevbäraren ;D

2009-09-16 @ 10:58:35
URL: http://underbaravitre.blogg.se/
Eva och Neo

Inte mata ankorna? :( Måste kolla upp det där! :S

2009-09-16 @ 21:56:30
URL: http://underbaravitre.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0