uppdatering av förra inlägget!

Efter att jag hade skickat förra inlägget kom jag på att jag glömt svara lite folk :) Så svar på era kommentarer kommer längre ner på detta inlägg!.

Tänker på Eva, vet inte om du får tillgång till internet  och kan läsa detta men jag hoppas jätte mycket att allting ordnar sig för er!. Du och lillgrodan ska ha det bra!.  Finns här ifall du behöver ett rum, barnpassning, ett hem eller resesäng- vad som helst  eller någon att prata med..

 

Sen inlägget skrevs så har jag plockat undan här lite, nathalie har ätit mycket olika saker!

Började med att hon fick tag i hampus chokladpudding och grisade ner hela sig! Tyckte inte det var lönt att byta kläder då jag skulle ge henne macka precis efter.  och sen åt hon en banan och sen en clementin. Hon satt kvar  i stolen och åt medans jag grädde voffler och sen lunchade och jag filmade barnen lite!.

 

Sen efter det blev det bad!.

Fick rena och fina ungar igen :). Mamma glad :)

Om en timme kommer besök, någon som ska kontrollera något med energi.. Förstår inget sådant!.

Svar på kommentarer:
Malin : Jo jag har sidan kvar, fotografdiana.dinstudio.se
ska bara betala den i morgon så öppnas den igen :).

Söker fler barn att få fotografera på!. Någon villig?

Sanna: Dem har nog ändrat en del på dagiset..
För jag fick bara välja mellan 08,30-11,30 eller 13,30-16,30.
Sen var där ny personal..

Eva och jag hade tänkt ha lite julpyssel till jul!  Finns det kanske fler mammor som är sugna på det? 
Träffas hemma hos någon och ha julpyssel, äta pepparkakor och julmysa :).

 

Nu ska jag sitta och skriva ner lite inställningar på min kamera.. Något barn här hemma, tror det är Hampus som har rivit ut sidor ur min anteckningsbok!.

nathalie sover efter badet och hamp kollar tv!.  Byggare bob ser han på var tredje timme! En stor favorit!

tack för idag gott folk!

Föresten till löning ska jag klippa mig igen och färga håret! Vill ha det kort igen! Eva och jag såg en modelldocka på entre som hade en fin frisyr.. så vill jag ha det :)



Kommentarer
Jessica ( Mamma till Leia )

Ja. är gärna öppen för att gå en runda och dricka gott. Bara mysa. ;-) Sitter ändå bara hemma, för det mesta.



Jag är med på julpyssel. Låter jätte kul. :-) Fast bara om jag får pyssla. hehe.!!

2009-10-19 @ 15:40:31
URL: http://mammajesssi.blogg.se/
Sanna

ja okej! de andra tiderna fick man ansöka om! vem är kvar på dagis nu? Va go Nathalie är på filmen

2009-10-19 @ 15:57:06
URL: http://lillasyster07.blogspot.com/
sanna

Ja hampus med för den delen... stora killen kan själv!

2009-10-19 @ 15:59:18
Jessica(mamma till Leia)

Vet inte. Det kan vara jag som ändrat nått. För höll på att ändra designen mm innan. Hm. Ska kolla sen. Ja, julkort hade varit skoj. Kan ju höra med malin om hon och tuva oxå vill. :) om hon inte själv komenterar inlägget. Kram

2009-10-19 @ 16:21:32
URL: http://mammajesssi.blogg.se/
Stolta Farmor

Härlig film,goa ungar.

ha en bra dag,kram från farmor till er alla

2009-10-19 @ 16:32:40
Alex

Så jäkla fina å gooooa dem e! Grädde e ju gott ;D haha

Mysmammandiana <3

Lagom sotis att du ska få se Leona Lewis :D

2009-10-19 @ 16:57:46
Malin och lilla Oliver

Vilka fina charmungar du har =)

Oliver är inge rolig att fota än, annars ställer han gärna upp =)

2009-10-19 @ 18:35:53
URL: http://malinannajosefine.blogg.se/
Denise

Du får gärna fota Tilde=)

2009-10-19 @ 19:16:22
URL: http://snisen.blogg.se/
sofie & liam

Min lille pojke ställer upp som "modell" ;) =)



Julpyssel med :D Hade tänkt att göra det, men kanske en aning roligare om man är tillsammans med någon =)

2009-10-19 @ 19:36:24
URL: http://liampromsriadelsgard.blogg.se/
sofie & liam

Ja precis, det beror kanske på hu många man blir. Om vi blir många så får vi vara där det finns störst plats ;) hehe!!

Jo men helt klart det hade varit super skoj. Jag är inte så mycket för skattkammaön, tycker att det är så litet. Men gillar andys =) Denna veckan blir det tight. Men jag ska kolla upp det helt klart =) :D

2009-10-19 @ 20:43:54
URL: http://liampromsriadelsgard.blogg.se/
therese

jag är intresserad av ftograferingen. vad kostar det/per antal bilder &jobb. kram

2009-10-19 @ 21:23:31
URL: http://holmstrom86.blogg.se/
therese

Jag har varit inne på din fotosida också!! Tycker du är jätte duktig!!! =) Bokar man in tid eller det e bara när du e här enre? jag bor i Bunkeflo. Kram

2009-10-19 @ 23:14:11
URL: http://holmstrom86blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0