Så sorgset.

Såg ni kvällens Idol igår? När idolröstningen var över..  Jag missade det men när jag skulle  logga in på bloggen precis kom denna videon upp på bloggen och något med "pinsam" fick mig att läsa.. Tittade på videon och tänkte Men gud vad pinsamt och sen slogs min största  tanke men- stackare.. Som blev så glad att hon "gick" vidare och sen får ett nerslag..  Hon hörde kanske fel namn eller så trodde hon att Peter  ropade upp den person som skulle få gå?.
Läste kommentarerna som bloggskrivaren hade fått och många har skrivit hahaha, eller fan vad kul , eller det förgyllade min dag...
Skriver man verkligen så? Var det så jäkla kul?
Jag tycker INTE hon gjorde bort sig på ett " roligt" sätt.  Det var ingen liten grej hon gjorde bort sig på.  Jag lider med henne att hon inte gick vidare och att det slutade med något så pinsamt som hon kommer få höra många gånger om =(..
Vad tycker du?



Kommentarer
Eva & Neo

Tycker verkligen synd om henne, det var ju inte med meningen att hon gjorde bort sig. Vem hade inbillat sig själv om att höra sitt namn för att gå vidare?

2009-10-02 @ 14:44:41
URL: http://underbaravitre.blogg.se/
sofie & liam

håller helt med dig. stackars!

2009-10-03 @ 23:22:41
URL: http://liampromsriadelsgard.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0