fotografdiana.dinstudio.se

Har gått och skaffat mig en hemsida!!
En sida jag lägger in dem bilder jag tycker är speciellt fina! :)
Den heter så proffisgt som -

http://www.fotografdiana.dinstudio.se/
HAHA NEj jag ser mig inte som fotograf men ville ha något som skulle beskriva sidan, så så fick det bli!
Titta gärna in där då och då!. Fotograferar jag ditt barn- är det där jag lägger ut dem-
om jag blivit nöjd med bilden förstås!. :)
Senaste bilderna fick bli på mina egna barn!
Tagna igår.
Fler av bilderna finns då inne på min hemsida!.
Hampus
Nathalie.

PAPPA PONUS, min älskling-
Fyller HELA 25 år idag :)
Han är och jobbar nu och sedan skulle han till sin mormor så under tiden han är borta ska vi nu gå och köpa tårta och göra lite fint här hemma så han blir överaskad där han kommer hem med serpentiner och ballonger :)
Hoppas ni får en fin dag idag!.
// Diana- Hampus & Nathalie


Kommentarer
Alex

Underbara bilder!!!

Hoppas han blir riktigt glad och har haft en underbar dag! Kram

2009-10-06 @ 22:03:44
Malin & Tuva =)

Har du tagit bort din sida igen? för det går inte att komma in på den ju. =(

2009-10-16 @ 22:10:37
URL: http://malinstuvaluva.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0