Fingerfärg!.

Lekte med fingerfärg igår eftermiddag :) resultaten!

Fick fina bilder också :) men mest- finast barn :).
det blev badet direkt efter men det listade ni nog ut :).
Och för att inte få massa påhopp är det speciell färg till BARN!

Andra dagen på dagis gick bra idag med!. Nathalie somnade när vi var ute och Hampus sitter halvslö framför tv:nu! Tänkte snart gå ut igen och fotografera lite!.  Har hittat fin natur på väg till dagis!. Vill ta lite höstbilder!.
Visst fan kan ju inte gå =(, FÖNSTER KILLAR!. FAN.. Jag blir galen!!
suck... Nu är jag sur...
Får väl fortsätta lägga upp bilder på min hemsida.
wwww.fotografdiana.dinstudio.se
Just när killen kom, somnade hampus såklart :) . Så  nu sitter jag här och lägger upp bilder på hemsidan..
Får se vad som ska ätas till middag idag då Pontus ska göra ärrenden efter jobb..
Har ju glömt att säga att jag har fått extra jobb!  :) så nu ska jag jobba 2 söndagar i månaden också!. massa pengar till jul är BRA! Mycket BRA :) .
Hej igen!.


Kommentarer
sofie & liam

gud vad roligt med fingerfärg =) Var hittade du det? =)



Ja jag vet inte, kanske ska höra med killarna & se vad dom vill. Jag & Liam vill gärna vara med pappa/sambon eftersom vi ses inte så mycket. :S

Men annars hade man ju kunnat ta en fika tillsammans när vi väl är där =)

2009-10-27 @ 15:06:00
URL: http://liampromsriadelsgard.blogg.se/
Ida

Visst kan vi det =) Har nog inte något planerat någon utav dagarna=)

2009-10-27 @ 15:29:05
URL: http://idachristensson.blogg.se/
Malin & Tuva ♥

Härliga bilder. o massa kladd. =) kul =P

2009-10-27 @ 17:59:15
URL: http://malinstuvaluva.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0