Finally!.

Äntligen har jag fått min mobil! Och jag är hitintills nöjd men har stött på ett stort problem, jag kan inte skriva blogg med den...  Den har inte flash player...  Så tyvärr kan jag inte skriva blogg utanför denna dörr :)..
Men jag kan ta bilder och videofilma!
Så här kommer lite bilder: ((  klicka på bilden så blir den större))
nathalie fick bli testmodell :)

Köpte en pumpa och skulle göra något fräckt.. Med dumme jag råkade skära bort det som skulle sitta kvar så munnen blev alldeles för stor så den kan inte stå ute för då blåser ljusen ut... Så den får pryda köket!. För den minsta pumpan jag såg kostade den 66 kr! Ett jäkla pris!. Kanske skulle odlat pumpa själv nästa år :)

På onsdagen åkte jag och Hampus in och skulle hälsa på min mormor.. Denna sötgrabb somnade i min famn :) och jag satt och surfa och läste bloggar, åktiden på 45 min med pågatåg ( öresundståget tar 35 min) var den trevligaste resan jag åkt :).

Väntar på bussen. Var inte hemma fören kvart i elva på kvällen :)
På torsdagen åkte vi in och träffade Eva och Neo! Handlade vantar till Nathalie! Såna där rosa från HM, randiga :).  Träffades på gustav och sen gick vi in på mc donals och fikade!
Sen gick vi och handlade, gick in om G-knappen och tittade och sen tittade vi hur många andra butiker och så gick vi hit och dit, hade mycket kläder på oss så det var jätte härligt att gå ute i friska luften! Sen gick vi och satte oss på ett cafe när barnen sov så togs det varm chocklad med kaka :)- dit får vi gå fler gånger när barnen sover :)
Liten kort videosnutt på Neo som vaknade sen :)

Han var på glatt humör :)
Hampus busar med Neo!.
Sedan gick jag en lång promenad och lite sådant, var inte hemma fören åtta!.  Så då blev det sängen direkt för Nathalie. Hampus låg och tittade på film och jag satt framför tv:n. Pontus kom hem och sen blev det sängen!- jag var trött efter all promenad! Men himla kul att ut och gå på kvällen med musik i hörlurarna! Längesen jag hade det :)
Bokade även biljetter till Rosa bandet galan! Som är den 29 okt- en speciell dag för mig och Pontus så vi två ska gå ditt där!.  Ska bli trevligt!
idag bjuder det inte på mycket- tänkte göra god mat idag och köpa snask tills Idol ikväll :).
Tackar jag för mig ! Hejsvejs!.
p-s jag gjorde en liten rundtur i vårt hus med mobilen i förgår men videon blev för lång så jag kanske gör två videosar idag så får ni se " nästan  live" om hur vi har det :)



Kommentarer
Alex

Super mysiga bilder! :D Man ser lillans bissar :D:D:D

Härligt å få höra er härliga skånska! Ni e så fina ni :) Kram på er

2009-10-16 @ 11:14:03
Eva & Neo

Du honeybunny, jag kollade upp det där med flash player i iphone.. Och kolla denna längen.



http://www.youtube.com/watch?v=zmAGOuZ0Nmk

2009-10-16 @ 11:37:30
URL: http://underbaravitre.blogg.se/
Eva & Neo

jag kan alltid göra ett försök

2009-10-16 @ 13:39:23
URL: http://underbaravitre.blogg.seK
Malin & Tuva =)

Vi hejar på Mariette som nr 1 och tove som nr 2 och kalle som nr 3.. idag MÅSTE rabbi åka.. hatar honom... =) sj då??

2009-10-16 @ 19:45:31
URL: http://malinstuvaluva.blogg.se/
Nyfiken läsare

Gud vad kul med lite filmer!

2009-10-17 @ 14:48:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0