Dagispremiär!! + uppdatering.

Idag är det DAGISPREMIÄR!!
Ni som läst min blogg sen början- vet inte riktigt hur många ni är men ni vet att Hampus inte gått på dagis..
Inte en enda dag i sitt liv har han gått på dagis.. Så idag är en mycket speciell dag :).
Vi ska ditt 09,30- 11. idag- sådär första dagen :).
Sen är det  8:15- 11:15. det enda han får är fruktstund.
För jäkligt faktiskt kan jag då tycka som får betala fullt pris ändå.. Som ligger väl runt 1000 kr..
Så idag 09,30- 11 .
tis ons  ska jag vara där med honom. tors och fredag ska han få vara där själv en stund och se hur det går :) Wiee det är så spännande!.
Nu ska det borstas tänder och kläs på! HEEEJ!


Nu är vi hemkomna efter dagisturen :)
Det gick bra! När vi kom var Hampus blyg men efter 15 min så var han igång :).
Nathalie tyckte också det var himla spännande!
Det var lek sen sångstund och sedan fruktstund men lite sång till.. Sen fri lek.
Hampus fick snabbt en kompis! Felix hette han och är äldre än hampe..  Vi ser framemot i morgon!
Lite bilder:
Precis när vi skulle gå ösregna det så det vara bara på att inviga dem nya regnkläderna!.
Lägger pussel precis innan vi ska gå..
Nathalie äter frukt på fruktstunden :).
Det var allt om dagis!.
**********************************************************
Skait tråkigt att man måste sitta inlåst.. Fönsterna killarna kommer redan idag och ska fixa- det är ju jättre trevligt men jag kan inte lämna hemmet =( . Jag som vill träffa så många vänner!.


Kommentarer
sofie & liam

Spännande =) Hur har det gått idag? =)



Hur hade ni det på onsdag? =)

2009-10-26 @ 11:34:56
URL: http://liampromsriadelsgard.blogg.se/
Emma

Här får dom gå mellan 9-14 samma om man e arbetslös som om man e föräldraledig.

2009-10-26 @ 11:56:58
URL: http://emmapaa.blogg.se/
sofie & liam

Ser ut som att han hade skoj =) Skönt att det gick bra =) Stora killen ju =)

Nu bär det av till tannekrigaren för min del. Nervös. Kommer göra oooont :(

2009-10-26 @ 14:10:15
URL: http://liampromsriadelsgard.blogg.se/
Eva & Neo

Stora killen, super snygga regnkläder, riktig snygging! WOHO!

2009-10-26 @ 18:50:19
URL: http://underbaravitre.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0