Dagen då nappen åkte ut i trädgården.

Dag 1!  Idag beslöt jag mig för att ta bort nappen för Hampus!.  Iallfall på dagtid- det är en mjukstart iallafall!. han älskar sin napp över allt annat så detta kommer bli tufft!.  Men det är för hans eget bästa!.
Så jag bestämde att napparna skulle vi ge till fåglarna och det gick han med på!
Hänger napparna i ett snöre..
och så hängdes upp. I dem andra trädena hände vi upp tallbollar eller vad dem heter.. Nu ska vi bara invänta fåglarna :)
Övriga händelser så i fredags åkte vi till syrran, sov över och sedan jobbade jag och pontus och efterdet möttes vi två upp och åkte hem till syrran, mange och barnen och åt middag där! Sen på kvällen hörde vi hem! Och nu idag är det söndag , jag och barnen vecko handlade för kommande vecka, och jag har köpt en film som jag tänkte familjen skulle se ikväll!.
Ja det var allt för denna helg!.
Får se vad veckan har att erbjuda! Tis Pontus fyller år, Ons- Marine fyller år :)  tors Emil fyller år ;)  även någon av dem dagarna skulle kalle blivit 80 år så jag vet inte om vi ska till grave.. får se om veckan har att erbjudamig ett litet paket med!
EVA -  himla tur jag köpte vinterjacka till nathalie för overallen gick sönder igår..
Hoppas ni läsare haft en bra helg och får en kommande trevlig vecka! :)
Sen har jag en lite fråga föresten- är det någon som är duktig med redigera ett foto? typ redigera mat i ansiktet på ett fint foto?? =)


Kommentarer
Malin o Tuva =)

Gör du så!! Jag läser din alltid med. =)

2009-10-04 @ 17:23:58
URL: http://malinstuvaluva.blogg.se/
Eva & Neo

Ojdå.. Hur gick den i sönder då?

2009-10-04 @ 17:28:06
URL: http://underbaravitre.blogg.se/
sofie & liam

Hur har det gått för Hampus? =)

2009-10-04 @ 18:15:34
URL: http://liampromsriadelsgard.blogg.se/
Stolta Farmor

Det var ett himla bra förslag till Hampus,håller tummarna att det ska gå bra .Kram fråm Mig till Er alla

2009-10-05 @ 11:46:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0