Dagarna i bilder.

Onsdag
Niklas, Jessica  & Leia kom på middag! Pontus lagade god middag + efterrätt - skönt att slippa det för en gång skull :) Annars är det jag till 93 % som lagar mat när vi ska ha gäster :). Maten satt riktigt fint, var jätte gott :). Familjen körde hem vid nio och då blev det grey´s för mig! Inte kan man missa det programmet :) Jo om man har viktigare saker för sig men det hade jag inte- barnen sov så sött så det var skönt att ha lugnt stund framför tv:n  :) .
Leia & Nathalie

Leia sitter så fint..  Synd fick jag inte med något foto när hon skrattade och log- hon var så himla söt då :)
Inväntar på att kocken skulle bli klar :)
Torsdag

Som mina trogna läsare vet så beställde jag en åkpåse, hade först svårt att bestämma mig!   Men efter 1,5 vecka så hade jag inte fått den än så jag mailade pippiolotta men dem hade flyttat och leverantörerna var nog själv sena så hon sa det tog ett tag till innan jag kunde få åkpåsen och erbjöd mig att avboka..  och som jag Diana är- vill hon ha något så vill hon ha det meddetsamma annars blir hon putt!.
Så jag avbeställde och kollade runt på åkpåsar innan jag skulle bege mig in till stan för att besöka min mormor.. ! Ville ju ha någon fin åkpåse - som pimpade upp vagnen lite!  Mönster och sådant på men det gick inte att fina! Alla speciella åkpåsar som är designade så fint- dem måste man beställa =(. Och jag ville ju ha åkpåsen idag!! För någon natt sedan hade vi 3 - hör uppe!. Det börjar bli rysligt kallt här!.
Jag hade kollat lite på stadiums åkpåse förra året.  >Det är egentligen en sovsäck för barn men kan användas som åkpåse också!. Så jag åkte in och handlade en sådan faktiskt! Märke- Everest dreamer.  Min vagn är redan så pimpad så det behövs inte med en pimpad åkpåse ;) HAHA
Den kostade 299 kr  och har hål för 5 punktsbälte!  Kollade lite på nätet och dem som haft denna åkpåse gillar den så jag tänkte- jag testar! 299 kr är ju inte mycket så gillar jag den inte , kan jag ha den i reserv!.
Hampus går så mycket själv nu att jag tänkte att Nathalie kunde få framplatsen, eftersom hon knappt kan sitta bak själv om inte hampus sitter fram, vagnen blir baktung då!.

Och hålla på att ta fram och bak åkpåsen bara för att Hampus vill gå/sitta så fick hon fram platsen vilket Hampus inte har något emot!.

och det har heller inte lilltjejen något emot :).. Hon gillade åkpåsen men den är för varm just nu så hon får åka utan jacka änsålänge :).
Hela åkpåsen. ( kanon man kan täcka henne ganska bra med åkpåsen, bra när det blåser och snöar samtidigt :)
Man kan även dra åt uppe vid huvudet!.

Fredag

Ska gå och handla frimärke och posta lite brev! Sen ikväll ska vi till skurup- till mina föräldrar! har inte varit där på skit länge- ska äta middag ihop-  I like :) . Sen kanske se idol tillsammans om min pappa godkänner det :)
Han ogillar sådant .  Det ska vara action och krigsfilmer annars är det inget för han :) .
Lördag: jobba..
Söndag- fira pontus och farmor inger som fyllt år!.



Kommentarer
Eva & Neo

Blev fint med åkpåsen :)

2009-10-09 @ 12:29:52
URL: http://underbaravitre.blogg.se/
Malin & Tuva =)

haha där e den berömda pyjamasen =)

2009-10-09 @ 13:06:10
URL: http://malinstuvaluva.blogg.se/
Nyfiken läsare

nathalie är så söt så söt

2009-10-09 @ 13:44:40
Malin och lilla Oliver

Blev ju jätte bra med den åkpåsen =)

2009-10-09 @ 14:40:26
URL: http://malinannajosefine.blogg.se/
Jessica ( Mamma till Leia )

Tack för senaste.! Jag gilla den låten, men den var lite fjantig måste jag hålla med om.! Engelska hade nog fungerat bättre Ja. :-) Söta dem är alla barnen:-)

2009-10-09 @ 15:11:59
URL: http://mammajesssi.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0