Nathalie 1 år! <3 23 Nov 2009.

Idag vaknade jag lustigt nog 07.11 det var den exakta tiden för exakt ett år sen jag vaknade,
fast för exakt ett år sen var det en söndag morgon!.
Jag vaknade med värkar och 4 timmar senare låg min dotter i min famn!.
Idag blir denna lilla dottern 1 år!.  
Ett helt år har gått!. Gud vad tiden har gått fort och så förändrad denna tös har blivit!.
Några timmar gammal.
Nathalies  dag i text och bilder!.
I morse när vi hade stigit upp fann vi denna stora lapp  :)
Pappa hade skrivit ett meddelande till Nathalie innan han begav sig till jobb :)
Efter brossan hade varit på dagis åkte vi in till malmö för jag  skulle göra en sak
och då passade moster barnen :).
Dem har en bra moster som kan passa oss " bara sådärr" på kort varsel :).
Själv längtar jag till den dagen jag blir moster :)
Då ska jag bli världens bästa moster och skämma bort h*n så mycket det bara går ;).

Sen åkte vi tåget hem, födelsedagsbarnet var trött så hon tog sig en liten sovtur medans mamma lagade maten och pappa kom hem under tiden!.  
Vi tre smög oss upp till nathalie, som var vaken och hade gjort nr två i blöjan! :).
Så en torr och luktfri nathalie sattes till bordet.
Det serverades spagetti och köttfärsås och efter maten så blev det givetvis tårta!!
En prinsesstårta till en liten prinsessa såklart!. Och så hade hon fått post :).
Hampus "läser" upp korten för Nathalie :)
och så var det 3 st paketöppningar :) För dem andre presenterna öppnas på lördag då det stora kalaset är!.
Efter maten blev det bad  - efter en bajsig blöja igen!.
och tro fan att hon skiter i badbaljan! :)
En väldigt bajsig födelsedagsgris hade vi idag :)
Tyvärr blev bilderna dåliga eftersom jag inte fått objektivet än! Men det kommer, i veckan eller nästa vecka!.
Det var vår lilla prinsessas dag!
Hon somnade gott efter badet, den goda tårtan, och present öppningen!.
Imorgon är det bvc!. Då får vi se hur mycket stumpan har växt!


Nathalie tackar för alla gratulationer hon har fått idag!
( Samtal, sms, kort, inlägg på bloggen ;)  och på facebook.)




Kommentarer
Jessica(mamma till Leia)

Söta bilder. :-) Har ja rätt att Hampus fyller år den 21 December??? Minnet är inte alltid på topp, men tror jag har rätt???

KRAMIS

2009-11-23 @ 22:10:00
URL: http://mammajesssi.blogg.se/
Eva & Neo

Saknar dem små underbara liven.. ♥ ♥ ♥

2009-11-24 @ 08:53:26
URL: http://underbaravitre.blogg.se/
Emelie

Grattis ännu en gång :)

2009-11-24 @ 11:35:36
URL: http://familjenbrocka.blogg.se/livet
Josefin

Hittade dig inne hos Eva, GUD så söta barnen dina är, riktiga godingar! :)

2009-12-04 @ 09:55:51
URL: http://yozefin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0