Inge bra.

Nej inte mycket som är bra just nu... Hela familjen är lite sjuka..  Nathalies näsa är rena kranen på snor. Lite bättre med Hampus, pontus har ont i någonstans och jag börjar må lite skumt i halsen!.
Så inget bra idag är det.
Var ute och skulle ta lite höst bilder men hitta ingen inspiration..
Kom fram till att jag behövde köpa vinterbyxor till nathalie- vad ska hon annars åka pulka i :). Jag tyckte ju att hennes åkpåse var så varm att bara jacka behövdes eftersom jag tror ändå inte hon kommer gå till jul, Hon vill inte ens stå själv- hon är så osäker så :) Mammas lilla flicka! Hon står bara själv och lutar sig mot småsaker :).  Så jag satt precis ute på tradera. Hitta inga termobyxor där men hitta istället en bamse overall! Skit billigt! Annonsen går ut om 2 timmar så jag ska hålla koll på den!. Hon ska ju bara ha den när hon ska sitta i pulkan , eller om man är en heldag ute så kan det vara varmt att ha overallen i åkpåsen!.
Påtal om ute en hel dag- Jessica- vad sägs som att ta juldag på tivolit som vi gjorde förra året? Nu har du ju Leia också så då är det nog lite roligare :).
Minns förra året vi var där! KALLT!. Men vi drack varmt så det var mysigt :).
Nej nu sover barnen så Pontus och jag ska kramas :). Han vill komma åt datorn när jag satt här så han vill kramas för att han kan sno min dator :) . HAHA .
Hejsvejs!
Glömde säga att igår var jag och eva inne i stan och tittade på ljusshow- inget att rekommendera!


Kommentarer
Jessica(mamma till Leia)

Jag börjar oxå bli riktigt sjuk:( hur gick tradera budet? Vann du? God natt

2009-11-02 @ 00:01:01
URL: http://mammajesssi.blogg.se/
Karin

Krya på er. Hoppas att ni mår bättre idag.

2009-11-02 @ 12:29:32
URL: http://karined.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0