Dåliga nyheter...

I helgen har jag jobbat.. I fredags var Pernilla och calle här- var jätte trevligt! :)
Sen i lördags jobbade  jag och efter jobb åkte jag och hälsade på min mormor..
Söndag jobbade jag igen och efter det åkte jag till Pontus kära farmor och fotograferade hennes täcke hon hade sytt. Hon ville jag skulle ta en bild :)..
Hela helgen har jag kommit hem sent och det gjorde jag även igår då det bar av till skurup för att ta en fika med Jessica och Leia. Pontus tog Hampus för han ville bara med honom lite så det blev en tjejträff! Var mycket trevligt, och fikan var god! Där får vi gå fler gånger- billigt och bra :)
Lägger inte upp bilder än för jag håller på att ladda upp för framkallning..
Iallafall så gick mitt objektiv i sönder.. Så jag kan inte använda min kamera =( ska få låna mammas så jag kan handla ett nytt efter julen =(.
En dålig nyhet kommer aldrig ensam...
Mitt lördagsjobb det jag har, vi har blivit uppsagda där.. Dem hade sån där grej varje år när dem kollar runt med andra företag och ser vilka dem ska ta, och detta året tog det som är billigast... Så vi slutar siste januari.. Det företaget jag jobbar på har varit på bron sen början- så det känns väldigt jobbigt.. Det betyder att mamma som jobbar där heltid får bli omplacerad.. Tråkigt =(..
Nu kom Pontus hem och han ska laga maten idag!.
återkommer kanske senare..
Ska skriva önskelista till barnen! :)


Kommentarer
Jessica(mamma till Leia)

Usch va tråkigt.. Och de där med din kamera va super trist. En del av mig hade nog DÖTT... usch..



Ja, självklart får vi fika där igen. Bara kom ;)

2009-11-10 @ 21:53:49
URL: http://mammajesssi.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0