Bilder på dagarna.

Då var det daxs för en ny bil igen då!.
Sambon har velat ha en annan bil nu ett tag och nu fick han sin " vilja" igenom..
En bil med 7 platser ifall man vill- det är ganska bra när man ska med en annan familj på en äventursdag :).
Jag tycker inte den är fin- men jag kanske ångrar mig när jag träffar bilen.. förhoppningsvis kommer den idag!.
Gud vad jag är sugen på att gå och bada med Nathalie medans H är på dagis!. Men hennes näsa bara forsar ut snor. Vet inte hur många gånger jag går och torkar hennes näsa.. Stackare..
Höör barnlagun.
Nu ligger hon och busar med dante :)
min första syn igår morse.. Himla fint!.
Idag händer inte mycket - mer än att betala lite tradera saker och TVÄTTA. har ett rejällt tvättbärg som jag tänkte jag skulle bli av med denna vecka.. Jag har bara en liten ställning att hänga tvätten på så därför det tar massa tid!.
Så fort Nathalie har snorat klart vill jag ut och träffa FOLK!. Hmm kom på att fönsterkillen måste bli klar här inne också innan jag kan bege mig ut!
Vill någon komma hit?-- så är det fritt fram :) :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0