Svartvit- en stor favorit!



   

 







 


Kommentarer
Marih

Är det loppis den 30e? Sånt där har jag ingen koll på. Skulle ju vara lite skoj att åka in till stan. Inte varit in till stan sedan lilla Amanda föddes.Måste bara kolla så att killen inte jobbar :o) Tack för tipset, men inte ska du ge bort din bok,har dina barn fortfarande glädje av?

2009-05-18 @ 13:01:03
URL: http://familiaberglund.blogg.se/
Elin

Va duktig du är på att fota!! :) kanske borde satsa på det! Hur går det med flytten förresten?

2009-05-18 @ 18:32:54
URL: http://lektras.blogg.se/
Sandra

Hej :)



Ja, det var samma sak för mig.

Tror faktiskt det man min moder som sa det till mig en gång, att jag kunde göra de, för jag klagade ofta på att jag inte tyckte om att ha hår på armarna. Så jag började och nu kan jag inte låta bli.

Däremot, är jag ju rädd att håren ska bli värre och värre med åren, alltså grovare för att man just har hållt på att raka en massa.

Men men.

Trevligt att du tittade in och deltog i min lilla frågestund :)

Fortsätt gärna med det, så läser jag vidare på din blogg.

Vart inne en del på din, då när Eva (underbaravitre.blogg.se) skulle föda Neo.

Gud vad nervös jag var för hennes skull.

Och vad söta barn du har :)

Kramar Sandra

2009-05-19 @ 12:29:32
URL: http://madeintheeighties.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0