svar på kommentarer:

Tack Denise för att du såg att det var fel datum jag hade satt ut!
Jag hade skrivit den 25 maj men när jag kollade igen var det ett inlägg från 2007 :)

Så nu har jag kollat för 2009 :) och det är den 30 maj barnloppisen i folketspark är :)

Där kommer vi att stå och sälja :)

Huset har stor potential!
Man kan göra huset riktigt riktigt fint!: Det är stora rum och bra placerade!
Med lite ideer , tid och spara pengar så ska det nog gå :)
Huset är 127 kvm  och trädgården står det 1000 kvm 
men jag vet inte, den är iallafall mellanstor!
 Man får ju plats med trädeck, litet grönsaksland, sandlåda till barnen,
trädgårdsmöbler, grill, plats till spela lite kubb osv =)

Emelie, vagnen jag har sålt är Hampus allra första vagn! Den blåa Emmaljungan :)




Kommentarer
Denise

hehe, tänkte väl det=) Då ses vi där för jag ska dit och shoppa=)

2009-05-06 @ 09:38:22
URL: http://snisen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0