Mina älskade barn!

Åh så rörd jag blev precis! Min lilla pojk! Tänk så stor han blivit! Tiden bara flyger förbi en!.
Tittar runt i stora rummet och ser 2 st bobbybilar + ett släp som står uppochner- Hampus hade bilverkstad igår! Så gulligt det ser ut när man kommer in och ser leksakshammare och en skruvmejsel brevid bilarna :)

Just åkte han med sin farmor! Dem går ju på barngympa på söndagarna och nu kom hon! Han fick brottom :) Hejdå mamma! * skickade slängpussar*  När han kom ner i bilen skickade han massa slängpussar- till Dante med :)
Ser min lilla pojk åka iväg i bilen och vinkar och pussas åh så söt han är! Min älsklingskille!

och min lilla Tulla " nathalie" hon är så glad av sig ... Så lätt att tillfredställa! Ett sådant barn skulle man kunna ha trillingar av utan att tycka det är jobbigt!. Hon sitter mycket i sin stol och bara jollrar på eller så tar hon fram sitt monsterljud :)
Hon vänder sig nu- det är inte ofta men hon kan det och har gjort det flera gånger!

Igår var Eva och Neo här och åt middag! Det var trevligt! Och i fredags träffade jag dem då med!.
Bilder från i fredags:

   Det är så kul att ta bilder - önskar bara att jag själv hade haft någon som hade kunnat ta på mig och mina kidz =( Men för att ta såna här bilder krävs systemkamera, monokrom och att man kan ställa in inställningarna själv.


Lekte lite med kameran och vips så ställde jag in den på  Tv istället för P och fick jätte bra svartvita bilder :) Så Eva nu kan du fota mig utan att man måste sitta blixstilla och få suddiga bilder :)



Kommentarer
Eva

Om du ställer in inställningarna eller lär mig så kan jag ju ta på er?

2009-05-10 @ 13:06:20
URL: http://underbaravitre.blogg.se/
Eva

Det gör jag så jätte gärna. Ni är ju så fina! <3

2009-05-11 @ 09:09:57
URL: http://underbaravitre.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0