Lösenskyddat


Jag känner att det jag skriver ibland, tex om huset, min mormor, och allt annat har egentligen inte världen med att göra.
När jag skriver ibland skulle jag vilja berätta kanske lite mer
 men man passar sig lite för vem det är som läser.
- när jag skriver blogg skriver jag det åt mina vänner-för att hålla dem uppdaterade
 om mina tankar och vad jag gör i mitt liv..
Vissa bor långt ifrån, tex som Alexandra och vissa träffar man lite mer sällan och då är det kul med uppdateringar!.

Så därför har jag beslutat att i morgon sätter jag in lösenord!.


Diana rydell och "nyfiken läsare"
om ni kan skicka era emailsadresser eller vad som ¨så blir det lättare att informera om lösenordet :)
Ni andra kan kolla era mailboxar på typ familjeliv & facebook ;)









Kommentarer
Marih

Tusen tack för alla tips du gav ang. dopet :o)



Jag är uppvuxen på ersättning o lika så min kära sambo o de blev ju människor av oss oxå,så funkar minst lika bra de.Jag verkar ju inte ha något val just nu.



Ang.lösenord.Får man fortsätta följa er eller blir de bara vänner o familj? :o(

2009-05-14 @ 19:24:34
URL: http://familiaberglund.blogg.se/
Alex

Tycker du gör helt rätt, nu kan du själv välja vilka som ska kunna läsa =)

Du ska veta att jag e oerhört tacksam för att du skriver blogg! Alltid så kul å läsa om era äventyr å se hur barnen växer =)

Me like it a lot! <3

Puss & Kram

2009-05-14 @ 20:15:45
Nyfiken läsare

fyy vad tråkigt... finns det möjlighet att man kan få lösenordet även om man inte känner dig IRL?... det var ju så spännande att följa er med allt vardagligt :)

2009-05-14 @ 20:19:18
Malin

Hoppas att jag får fortsätta följa er vardag!

2009-05-14 @ 20:23:51
URL: http://malinannajosefine.blogg.se/
Diana

fyy vad tråkigt... Jag Tycker om att Lösa din Blogg ju!;)och vill gärna forsätta läsa den:)

2009-05-14 @ 20:32:08
URL: http://missrydel.blogg,se
Johanna

heeejsan, Vi vill gärna fortsätta läsa om ert liv om man får ?? KRAAAM PÅ ER

2009-05-14 @ 20:39:08
URL: http://supersuperjojo.blogg.se/
Nyfiken läsare

Åh vad snällt att jag får läsa =) TACK!

Men vad skumt, jag skrev mailen innan i e-postadressfältet!

Här är den [email protected]

2009-05-14 @ 22:24:53
Emma

kollar i mina inboxar imorgon då!! räknar med lösenord där. hihi.. kram

2009-05-15 @ 02:09:16
URL: http://emmapaa.blogg.se/
therese

Hej! Hoppas få fortsätta läsa din blogg om du i framtiden kommer sätta lösenord. Jag e föredetta vellingebo (gått på södervångskolan) känner igen både dig & din syster, för ni gick väl också på södervång? :) supersöta barn ni har :) fortsatt trevlig lördag. kram therese

2009-05-16 @ 20:18:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0