InredningsTANKAR!

Har lite ideer om huset. Möbler och färg på väggarna  :)

Detta inlägg blir långt så ni vet :)

Hall- Spotligths + skohyllor från ikea ( såna där smala man fäller ut ett lock)

Kök:
Lite spotlight i den hyllan blir nog fint! Samt smala vita tavellistor med kokböker på!.

Matsalen:
kommer målas i någon brun färg. Temat kommer gå i brunt, vit och svart.
  
den hyllan kommer nog att passa till vårt matrumsbord!

Storarummet:
 Det är målat i rött nu och jag vet inte om vi ska behålla den färgen. Om man täker på möblerna jag  vill ha så kanske det passar?!.  Valnött. En lite mörkare röd matta till det kanske...Fick just en ide, i hörnet på hörnsoffan kunde man haft en stor indisk lyckta :)

soffbord,  den hyllan ska ligga ner så man kan ha tv:n på och sista hyllan ska hängas upp.


Sen vill jag ha en liten relaxavdelning i andra vinkeln av storarummet.
Någon mysig mellanhög rislampa i hörnet, +
 (tidningsställ.)
sen har jag en fäll man kan lägga över!  MYYYS!

Trädgården:

 ( på trappan)
 

Mina ideer kommer flöda ännu mer :)


Kommentarer
Eva

Snor ideer utav dig



Muhaha, tackar med en blink i ögat! ;D

2009-05-07 @ 09:16:00
URL: http://underbaravitre.blogg.se/
Elin

Massa fina grejjer :) kommer att bli kanonfint! vars har du hittat buddha statyn? gilla

2009-05-07 @ 12:47:22
URL: http://lektras.blogg.se/
Emelie

Svar; Som längst jobbar jag till 20.30 som det är idag.

2009-05-08 @ 10:05:48
URL: http://familjenbrocka.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0