Helgen, mån-tis & Onsdag.

Har inte skrivit vad som hänt i helgen så här kommer lite info för dem nyfikna!

Fredag- ja vad hände då! JO nu minns jag !  Vi hade planerat liseberg med P & C  men vi ställde in det då det skulle regna hela dagen- det såg vi på väderprognosen några dagar innan! Minns inte vad vi gjorde istället.. 


Lördag- jag jobbade på för middagen och sen när jag kom hem tog jag med hampus och åkte till min mormor! Handlade efter det.  Sen gick vi ner på Bahbas med Jonas har jag för mig eller var det på fredagen?

Söndag
Vännernas skumma dag!
Dagen innan frågade N & J om vi ville hitta på något och vi bokade in Skånesdjurpark. Det blev ändrat till Ystadsdjurpark. På morgonen hade J fått feber så det blev med inställt.  Skickar då både till paret E& E och P & C om dem ville hitta på något.   Bokade in träffar med dem båda men skulle höra av mig efter vi hade titat på huset. . pontus mamm ville se vart vi skulle flytta så vi körde dit! . Så på hemvägen blev båda träffarna inställda =(  Ganska skum dag faktiskt- så den slutar med att vi åker själva och äter på restaurang!

Måndag.
Då kommer Marine för jag ville ha lite barnpassning! Det skulle vara visning på lägenheten och jag tyckte att en hjälpande hand hade inte skadat så Marine kom :)

Tisdag- igår då blev det lite shopping. Ett par skor, två klänningar, en skallra, två hårrosetter med karborre!!! Jag har försökt leta jätte mycket efter någon sött hårsak till nathalie då hon inte har så jätte mycket hår! Men så hittade jag dessa två söta rosetter med karborrband så det behövs bara en liten tuss!  Antingen att tofsen står upp eller om man vill sätta in den liggandes, ( sne lugg) Dagen slutade med att vi åt ute på Bahbas med Jonas!. Jag tog kycklingfile och sen en god chockladtårta efter det   * gott  * sen la jag i 40 kr i jack vegasen och vann 400 kr!  Så där var maten betald :)

   




Onsdag- inte mycket händer- får se vad som händer av denna dagen! Beställde en ny kudde till Nathalie då den andra kudden är för bebisar under 6 månader.

 Det går jätte bra att ha henne på golvet nu :)  Hon rullar runt och har sig :)

 Hihi syns det att jag gillar hello kitty på nathalie?




 


Kommentarer
Denise

Så fin hon blev med tofsen=)

2009-05-27 @ 09:43:38
URL: http://snisen.blogg.se/
sofie & Liam

söt hon är i sin tofs =)

2009-05-27 @ 10:50:22
URL: http://liampromsriadelsgard.blogg.se/
vicky

ÅÅÅH, vad underbara bilder! hon är så himla söt, vill bara äta upp henne :)

2009-05-27 @ 10:57:27
URL: http://petraviktoria.blogg.se/
Nyfiken läsare

Vad fin hon blev med tofs, tycker inte hon har lite hår =)

2009-05-27 @ 12:15:40
vicky

svar på kommentaren:

tack så jättemycket! <3

2009-05-27 @ 23:09:00
URL: http://petraviktoria.blogg.se/
Eva

Nämen, vilken söt liten tjolanta på bilden längst ner!

2009-05-28 @ 06:54:35
URL: http://underbaravitre.blogg.se/
sofie & Liam

tyvärr är jag inte det :S Under hela juni kommer jag jobba som en galning. Vi har folk som är på semester då så det blir mycket till oss som vill jobba =) Det känns surt nu men, Gott med pengar sen i alla fall.

2009-05-28 @ 10:53:18
URL: http://liampromsriadelsgard.blogg.se/
stolta farmor

Diana det finns ingen i hela världen som tar så fina bilder som Du.Gu va söt hon är i tofsen.

karm Framor

2009-05-28 @ 13:29:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0