great day- foton

Idag har Marine varit här! Underbara Mine!

Marine blev helt fototokig när jag visade henne mina svartvita foton jag tagit på sistonde !!
Så idag blev Marine vår fotograf :)

(alla foton är klickbara till större format)


    
  

   
   


 Tusen tack gumman för dem bilderna :)


Bilder tagna av mig:

   

    
 
        

  

Åh vad jag älskar att ta foton!! Min kamera står som nr 2 av mina käraste ägodelar!
 :-)

Fler av dagens bilder finns på bilddagboken
varahjartan







Kommentarer
sofie & Liam

jätte fina bilder =)

2009-05-25 @ 20:42:57
URL: http://liampromsriadelsgard.blogg.se/
Eva

Tror nog också det, men inte var det så värst mysigt att få världens minsta plats att sova på :P

2009-05-26 @ 12:15:23
URL: http://underbaravitre.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0