Gårdagen.

Igår kom lönen in och barnbidraget. Satte undan pengar på mitt sparkonto så jag kan handla tvättmaskin och torktumlare när vi flyttar :). Vi får låna nycklarna utav säljarna lite innan och sätta dit lite saker som inte används, lite kartonger, julsaker kanske? Barnens sängar som inte används...

Så igår när Pontus skule komma hem var tanken att storhandla.. Vi storhandlar aldrig men tänkte att när vi bor i hus och har nära till citycross kommer vi att storhandla varannan vecka! Vi kommer ha stor kyl & frys så man kan handla hem mer än vad vi kan idag!

Men Pontus skulle fixa bilen och sen skulle vi skriva ut papper från banken och skicka tillbaka samt betala en liten peng till min pappa för bilen vi köpt! Så vi hoppa över handlandet och åkte mot skurup! Åkte in om mac donals i svedala , skickade sms med min mamma för att se om h on var hemma- tänkte överaska dem men inget svar kom! Annande att hon sov men då var vi redan i skurup så  Pontus ringde Niklas och fråga om vi kunde komma in om en liten stund.

Sen skickade mamma att hon var vaken så då åkte vi till dem och hälsade på :) Väldigt kul att få träffa familjen igen :)

Blev lite bilder

         
Hampus pussar på Leia- Han älskar alla bebisar och barn!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0