dagens todo

Idag skulle jag varit på BVC med Nathalie men doktorn var sjuk så det blev flyttat- hon ringde och väckte mig.. Jahopp då började dagen tidigt. Kröp tillbaka till sängen efter samtalet- tog med min flicka och mös lite med henne! Hampus tittade på tv- sitt morgon program!
Sen pratade jag med min mamma, min mormor har gått och trillat för ett tag sen och skadade armen.. Den dåliga armen hon hade sen innan då kulleden är sliten. Nu fick hon frakturer i armen på två olika ställen!  men det håller på att läkas.. Sedan kanske fick hon en smäll i huvudet när hon fall.. För hon har blviit lite konstig tycker mamma- och som en doktor hade sagt innan så lutar hon att bli dement och nu sa även en annan doktor att så är felet..  Stackars mormor som fortfarande är så ung!

Sedan blev det en titt på våra bäst år- följer den serien nu när man går hemma :)- efter det blev det tvätt i 6 timmar! Fick bort den stora tvätthögen! SKÖNT! Ska bli så skönt med hus, där man kan tvätta när man själv vill :) Och inte så långt att gå när man ska tvätta :) Sen gick vi och handlade en gåstol till Nathalie! Och ni som har kommentarer om dem behöver INTE skriva! Vill man köpa en sådan är det upp till var och en!

Ska ha visning på denna lägeheten på Måndag! Så kära Marine kommer och passar Hampus så jag inte har så mycket att hålla koll på när det kommer mycket folk. Och så ska man städa och hålla hampus borta för han kan stöka upp på mindre än 5 minuter!.

Kvar återstår ikväll: sortera all tvätt. Diska! Gå ut kanske med hampus lite!- cykla till mormor kanske?!

Sen när barnen lagt sig är det Hells Kitchen!

Försten jag backade pepparkaka nyss :) ljuvligt! Kanske blir det barnbad också!
Nu vaknar min prinsessa!
hej så länge! Bilder kommer sen!


Kommentarer
Nyfiken läsare

Vem klagar på gåstol och varför?

2009-05-19 @ 20:04:32
Emma

Filip älskade o kunna springa efter mej i sin gåstol. O fort gick det... runt i hela huset. Perfekt för jag slapp bära! Jag tycker nästan att det e ett måste!! haha..

2009-05-19 @ 23:45:31
URL: http://emmapaa.blogg.se/
sofie & Liam

Liam hade också gåstol, han älskade det =) Tänk vilken frihet för dom =) Det är inte som att dom sitter i den hela dagarna.

Hoppas att det blir bättre med din mormor...

2009-05-20 @ 12:59:14
URL: http://liampromsriadelsgard.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0