våffeldagen

har varit våffeldagen och som jag läst i många bloggar idag har även vi ätit våffler :) efter maten blev det tvtittande- unga mödrar. Samtigt delade jag upp alla kläder och sorterade och nu ligger Hampus i sängen och Pontus läser godnattsaga för honom! Hampus har inte sovit middag idag så därför får han lägga sig redan nu kl åtta. Nathalie sitter i mitt knä, tänkte även natta henne lite tidigare idag så jag och Pontus kan ha lite mysstund i soffan men levande ljus..
Känner för att bara lägga mig på soffan och ha det skönt!.

Eva, lille Eva- när kommer du till mig?  Eller ska vi träffas på stan, eller ska jag komma till dig med Nathalie en eftermiddag? Jag har två stycken klädesplagg  till dig :) 


tack Anna :) blev lite förvirrad om det var Å eller O :)


Kommentarer
Denise

Ja, absolut! Vad snällt av dig=)

2009-03-25 @ 22:30:15
URL: http://snisen.blogg.se/
Anna

VÅFFLOR heter det hihi :))

2009-03-26 @ 09:01:57
Eva

Du får så gärna komma förbi idag eller imorgon, gumman! :D

Har också kläder som ligger o väntar på lillan.

Det sista jag hade beställt kom igår! wohoo



Min H&M beställning kom också, men jackan som jag hade beställt var som ett tält till mig och magen!

Så jag hade faktiskt tänkt att bege mig ut idag om inget annat. Men om du vill titta förbi så får du jätte gärna göra det. Eller så kommer du imorgon!? Mig kvittar det!

2009-03-26 @ 09:36:41
URL: http://underbaravitre.blogg.se/
stolta farmor

Är hon inte underbar,mitt egna lilla barnbarn,kram till er alla

2009-03-26 @ 12:11:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0