Bloggen - 1 år!!.

Har nu haft min blogg i ett år :) den 20 mars 2008 började jag  :) 



Morgonen började med att hampus följde med Pontus och besiktade bilen!. Så när nathalie vaknade tog jag över hon till vår säng och låg och mös lite med henne! Så snuttigt!

var på Entre igår men innan det gick vi inom Farmor och hälsade på.. Hjälpte Eva med fk papper också- inte så lätt det där när man inte har kommit in i det!  Sen gick vi till Entre och tittade lite i olika affärer , stötte på lite kända ansikten, barnens faster och Denise med sin lilla söta Tilde!
Blev inget shoppande men fick ändå kläder med mig hem :)
Från Snälla Eva :)  Tackar så mycket, jätte söt! Det andra plagget har Nathalie  på sig nu därför är det inte med på bild  :)


  


 suddig bild men tagen med mobilen i mörker. Ut med Dante så då fick det bli bärselet.
´
Så gullig Nathalie grät och jag frågade Hampus ifall han ville hämta en napp till nathalie- så kommer han med alla han hittade :) Så fin storebror är han! Se om vi kan hitta på något kul med honom idag som han gilllar! Får se när Pontus kommer hem, han skulle göra något ärrende!.

hur ser folkets helg ut? Någon som ska se finalen på Let´s dance idag? Det är väl ikväll??





Kommentarer
Eva

Idag blir det let´s dance, så du har helt rätt i att det är idag..



Imorgon skall vi hämta hem vagnen... Whiiiie!



Kram

2009-03-27 @ 19:48:07
URL: http://underbaravitre.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0