Raderade inlägg.

Som några av er märkte igår så skrev jag ett inlägg om vänner som kan försvinna så fort?. Fick kommentarer på det även fast jag gjorde en pik att jag inte ville ha några kommentarer! Och jag står fortfarande för mitt  inlägg men jag valde att ta bort dem för att jag fick kommentarer jag gärna ville svara på och personerna har ingen egen blogg så jag kan inte svara på dem förutom i ett nytt inlägg och ska det hålla på så där så kommer min blogg handla om henne, eller om vad jag tycker om olika saker och det är inte riktigt det min blogg ska bestå av! :)


Hade jag fått en kritik hade min första reaktion blivit - jävla människa! Sedan hade jag börjat tänka på det. Är det verkligen den här sidan jag ger ut om mig själv? Sen får man se ifall man vill ändra sig eller inte! Det är helt upp till varje människa!

Kort sagt men så tycker JAG! Sen vad ni andra tycker det spelar ingen roll för mig!

Idag ska jag hem iallafall! Pontus kommer och hämtar oss i eftermiddag! Ska bli skönt att få komma hem till vår lägenhet hmm, nej- det ska inte blir skönt att komma hem! Ångrade mig nyss! Arbetarna är i lägenheten, har ingen vask eller dusch på 5 veckor. Arbetarna börjar jobba väl sju varje morgon så då kommer hela familjen bli väckt =( mindre trevligt men sen när toaletten är klar, då  kommer nog allt vara värt besvären :)



Kommentarer
Emelie

Gör du så!

2009-03-21 @ 22:12:56
URL: http://familjenbrocka.blogg.se/
Alex

Tyvärr hann jag aldrig få nöjet att läsa detta inlägg men du har full rätt att göra och skriva som du vill!

Toan ser inte alltför spännande ut...Vill ni smita ifrån är ni hjärtligt välkomna =)

2009-03-22 @ 21:45:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0