Nathalie

Måste bara berätta hur underbart Nathalies ålder är just nu! Man glömmer ju så fort från Hampus tid när han började jollra och så.. Nathalie blir nu 4 månader på måndag!  Hon skrattar, jollrar, pratar, lätt för att le, står ifall man håller henne uppe i armarna *korta stunder*, håller ens finger, håller i min tröja när jag bär henne, börjart lägga händerna på nappflaskan när man matar henne, äter bra med gröt, matpure och efterätt! Dricker vatten. *skrattar* nu suger hon på min arm och det kittlas =) hehehe :)
Hon älskar att trycka in hela  sin hand i munnen =) Helt sjukt vad tiden går fort!  Jag älskar denna åldern, nu börjar det roliga med henne! Min pappa pratade med henne igår och då åkte hennes leende upp och hon sänkte huvudet precis som hon blev generad *sött* :)

När dem är bebisar är dem bara snuttiga men nu ger hon oss mer glädje hela tiden =) och nu när jag jämför henne med Hampus och vet, så ger dem en faktiskt mer glädje ju äldre dem blir- så tycker iallafall jag :). Åhh så början hon bli rulltig =) Hon har "tjockislår" och butmage.. Små tuttisar också :) Len och go!  :) Vår pingla :)



I morgon blir det inlägg om Hampus! :)


Kommentarer
Jessica

Sötnosen. Snart har vi vår lilla flicka hos oss. Känns overkligt att det snart är dax. Och snabbt kommer hon växa sen oxå, är lite rädd för att tiden kommer springa för snabbt förbi oss.. Men de ska bli underbart kul.. ;)

2009-03-18 @ 18:26:09
URL: http://curdidurdi.blogg.se/
Eva

Hm.



Hej snuttan!

Hoppas att ni har det mysigt ute på landet...

Miss u people! =(



Kul att du har uppdaterat lite i din blogg, nyfiken på vad ni gjort... Pussa och krama Nattis och Hampe!

Kraaaam!

2009-03-19 @ 08:50:35
URL: http://underbaravitre.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0