Kommentarer.

Uppdatering

Emma, man kan inte se VEM men hur många kan man se :)
och sen undarar jag vart tusan du gjort med din blogg :) Den står ju stilla!! =(


Till mamma, Jo du har rätt angående kommentarer.. Jag kan ju se hur många som läser min blogg men det är kanske 3 % som skriver kommentar.! Vilket är tråkigt eftersom det tar oftast längre tid att läsa min blogg än att skriva en liten rad!.Och det är ju lite synd! Skriver inte blogg för att folk ska kommentera men visst blir det roligare om man ser att någon kommenterat!

Du som skrev- händige morsan - vem är du???  =)  *nyfiken* Eftersom jag antar att du läste på facebook idag : )
AAAHHH EVA :) vart det du :) *hihi*

Sen Jessica, det har nog hänt något när du skriver kommentar för det stod anonymt men såg på IPnummret att det var du!. :)

Nu ska jag natta mina barn!
*somnar nog jag med*

Natti natt!. :)


Kommentarer
Emma

Vet jag e kass på o kommentera också... så jag känner mej en aning träffad! Hur kan du se vilka som varit inne o kollat på din blogg utan att kommenterat? Ska försöka skärpa mej!!!

Kram

2009-03-12 @ 22:51:46
URL: http://emmapaa.blogg.se/
Smygare

Ja man ska väl skämmas, men det är långtråkigt att kommentera i alla bloggar man läser =) Ifall någon hotar med att stänga ner sin blogg så kommenterar jag kvickt! För det vill jag ju inte!

2009-03-13 @ 07:42:03
Emma

Hittade statisktiken jag med... väldigt intressant minsann! Jag har 2 som kommenterar o 9 som läser.. hmm.. O jag har uppdaterat lite nu. Jag vet jag sak skärpa mej. Uppdaterar väl så fort det hänt nåt intressant. hihi.. kram

2009-03-13 @ 12:02:56
URL: http://emmapaa.blogg.se/
Eva

Man kan sätta tecken istället för bokstäver...

Men det blir väl att man ändå hittar på en rubrik...

2009-03-14 @ 07:55:11
URL: http://underbaravitre.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0