Helgen som varit.

Mina traderainköp nr 2. väntar på den tredje som jag tror kommer idag :) *hoppas*

2 st hela dresser + 3 bodysar. :)  och helo kittydress





Helgen som varit..

Fredag- var och badade hela familjen, var jätte mysigt!  Efterdet gick vi hem och tog det lite lungt sen körde vi till gammelmormor och hälsade på henne på sjukhuset! Efterdet åkte vi hem och gick och handla!.

Lördag- jag åkte tidigt till jobb. Slutade och gick och sola- köpte lite semlebullar och gjorde egna semlor sen åkte vi inom Jessica och Niklas och tog en fika, sen vidare till min familj där brossan hade fyllt 17 år så vi firade honom! Mamma bjöd på taco sen glass till efteråt och till melodifestivalen blev det blandgodis :)  Vid halv tolt på kvällen åkte vi hem! Dante stannade kvar och leker med dem andra vovvarna :)

Söndag- Gick upp och åt frukost och sen tog Pontus Hampus med sig och fixade sommardäcken på bilen! Jag passade på att städa och plocka undan här hemma och nathalie sov nästan hela tiden! Sen satt vi tjejer och kollade på en film som var bra! men jag är så känslig så jag satt och grät till filmen haha :) Jag är alltid så känslig :)
Sen gick jag och handlade och sen bjöd vi Pomtus förälrar på mat och efterätt. Sen var det kväll - så så har vår helg varit!.
Inga planer direkt för veckan! Mer än att Pontus vill vi ska gå på bio i veckan!.

Lite bilder från igår- söndag:






 Äter pure för första gången :) 

Skriver kanske mer sen, ska framkalla dopbilderna!
hejhopp!



Kommentarer
Alex

Låter som ni haft en alldeles underbar helg =) Full rulle =)

Just nu snöar det här =(

2009-03-02 @ 17:09:24
Emelie

Jag tog först den rosa/vita mössan men så såg jag att den var fleecad inuti & det blir förvarmt till våren.

2009-03-03 @ 09:54:54
URL: http://familjenbrocka.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0