Flyttat ut en vecka...

Ja jag befinner mig på landet nu :)
Kom ut här igår till mina föräldrar! Pontus skulle ut och fiska och jag var så uttråkad och en söndag i Limhamn är inget att hurra förr. Sen är dem flesta med sina pojkvänner då så det var ju inte mycket lönt att fråga runt om någon ville träffas!! Så Pontus körde hit mig , jag skulle ju egentligen komma hit på Onsdag och sova till fredag eftersom dem ska riva vårt badum tors, fredag!  Men som sagt, kom hit söndag istället :)

Då igår när vi kom var vi ute, åkte fyrhjuling, plaska i vatten-pölar, Hampus åkte traktor med morfar!! Sen lagade vi mat Potatisgratäng med kotlett *mums* idag ska jag göra mina goda köttbullar!

Min pappa är hemma innu men ska snart iväg och brossan börjar skolan halv ett idag.. sen kommer mamma vid halv fem för hon skulle träffa mormor efter jobb idag så vi får några timmar som vi blir själva men då sätter vi nog på en beckfilm!

vårt badrum blir klart om en månad och då kommer det gå i gråa toner så nu planerar mamma, syrran och jag en trip till ullared.. Tänkte då passa på att köpa gråa handdukar till badrummet och någon fin badrumsamatta.. Blir även en skötbädd till vår blivande tvättmaskin som jag vill ha i badrummet. Någon snygg rotingkorg man kan sitta på vill jag också ha i badrummet! Kommer bli jätte mysigt! :)

Ska även köpa i ullared lite ramar, fotoalbum, plastbollsblommor/växter och några fina krukor att ha. en stor golvvas är jag med ute efter.  Samt sängkläder till båda ungarna! samt vars en badhanduk med något gulligt på! =)

Barngardiner också! och barnlampa i fönstret. :) och så vill jag ha någon värmeljyslykta.. Oj vad mycket jag kom på nu som jag vill ha :)
Ja det är det ialllafall :) Nu ska vi läsa lite bloggar jag och Hampus!

Hejhej!


Kommentarer
Malin

Vi får hoppas det blir sol och vårkänslor i veckan iaf =)

2009-03-16 @ 10:34:43
URL: http://malinannajosefine.blogg.se/
Alex

Underbart med nytt badrum! Grått är skitsnyggt och tidlöst :) Lovar dig att innan ni hinner åka till Ullared kommer du kommit på massor med fler saker =D hihi men det är bara skoj!

2009-03-16 @ 14:34:51
Eva

Haha... Ja, jag har shoppat en massa ursöta kläder till lillan, kunde inte låta bli! (A)



Hmm, ja jag kan inte lova något, men skall göra mitt bästa för att den skall komma ut på morgonen eller undertiden du är på ullared... ;)

2009-03-18 @ 10:26:08
URL: http://underbaravitre.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0