En pojke, en tös! Underbart!

Det är så underbart att ha två barn. en utav "varje". Det är så kul att shoppa till dem! Fast det är roligare till Nathalie eftersom det är så mycket mer man kan handla till henne..
Dessutom växer hon mycket nu att man får byta kläder bara efter någon månad :)

Sen när dem är ca 2 och 4 år kan man handla på samma avdelning, köpa likadana jackor fast olika färger :)
Nu när jag tänker efter- vad kul det måste vara och ha tvillingar :)

Har varit en jobbig natt..
Hampus vaknade klockan tre i natt , jag vet inte vad det var med honom..
 Han var väldigt gnällig och kom inte till ro..
Efter en stund tog jag upp honom så han inte skulle väcka Pontus och Nathalie. Vi gick runt lite i lägenheten, gav honom en flaska välling men inget hjälpte.. La oss i soffan men då började han gnälla igen.. Frågade om han hade ont och då tog han sitt ben och visade en litet sår som han fick igår :)  men inte var det de som var fel... Försökte få honom att sova flera gånger men det gick inte.. fem minuter kanske sen var det gnäll igen.. När klockan var SEX hade han inte somnat än! Gissa om jag var trött! Pontus klocka ringde gick upp och då började Nathalie och vilja ha sin första drink efter natten.. Vid halv sju somnade vi om igen och klockan åtta vaknade ungarna igen.. Är ganska trött!! Blev frukost och nu sover båda barnen igen, och nu känner jag inte mig speciellt trött, inte så att jag skulle kunna sova.. Somnar jag tar det inte lång tid fören någon av barnen vaknar..  Nu väntar jag på att dem ska vakna så vi kan gå ut i det fina vädret! Det får man inte missa!.


Bilder från igår :)      (klickbara)



Ser något spännade på tv :)

 

Dessa bilder är från idag.

Hur ser eran dag ut? :)












Kommentarer
Emma

Filip e likadan om nätterna när han har öroninflammation... bara en tanke!! Lägg honom i högläge då! Just nu e vårt största problem växvärk i hans ben.. men det går över efter nån minut med lite voltarensmörja..

2009-03-04 @ 21:36:41
URL: http://emmapaa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0