Tack till!

Ett stort tack till min svärmor som kom med en ny dammsugare idag :) Det behövdes!

Vår gamla som jag och pontus fick av mina föräldrar julen 2006 har totalt krashat! Sladden drar in sig själv och skafttet har jag tejpat ihop. Dessutom hittar jag inga dammsugarpåsar! Men den är " bra att ha" på ovanvånningen :)

Ut och se om jag kan hitta dammsugarpåsar i morgon och sen ska det städas :) Inviga den! Det ska bli kul för första gången! :)

I morgon kommer även Monika/ min syster och ska hämta Nathalie! Hon ringde innan och frågade ifall hon fick passa Nathalie till midsommar = en natt. Och visst får hon det, Nathalie är bra på att sova och är väldigt glad av sig så jag är inte direkt orolig- känns bara konstigt att lämna bort sin bebis - speciellt allra första gången :) Men det kommer gå bra :)


Kommentarer
Eva

Jag ville ha en fin blogg, även om man inte bloggar varje dag så vill jag veta att min blogg-sida är fin o är som jag vill ha den. =)

Och om jag hade kunnat förändra utseendet själv så hade jag gjort det o denna design kostade 50 kr. Vilket inte är några pengar för mig! :D

2009-06-21 @ 18:20:46
URL: http://underbaravitre.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0